Thursday, June 9, 2011

Weehee :DD

Nurul Aimi Suryani Bt Badrol Hasni :))
Microphone kakak saya :DD
Red Velvet :) yummyyy !

Cha-Ching Cha-Ching , Ba-Bling Ba-Blingg. yawww blogg ! aimi in daa KL yeahh :) dah dua hari dkat sini andd today. today is the best day ever ! petang tadi shopping mopping dengan aunty and kakak tersayang dkatt Bangsar Village :) jalan-jalan andd you know whatt ! tak penah-2 seumur hidup aku dapat shopping dkat butik Zara and Ms. Read :DD memang kopakk le weyh tapi puas hati giloo. and bila MkEnan cakap *emi pilih la yg mane berkenan* mula-2 malu-2 kucingg lastlastt ambikk kauu ! rambang mata tengok baju dkatt butik zara tu haa :) ngehngeh , then dah dpat satu baju. nak bayoo dah, die boleh tanye nak seluar tak. aku dah geleng kepala then dia pegi carikkan. aku sengehh jelaa. bak kata orang tuo-2 rezeki jangan ditolak musuh jangan dicarii :) haha dkat cashier pulok abang tu boleh cakap aku kakak and kakak sygg aku tu adikk ? and i was like OMAIGODD ! dah laa dia cakap muka aku tlebih matang and nmpk mcm budak U gituu. boleh lagii dia pegi puji-2 kakak aku tuu *yg ni nmpk lagi muda ala-2 form 4-5 mcm tu and nmpk muda* ohh so abang nak cakap saya nii tua lahh ? soryy baru forteen kayhh ! haha tapi abang mmg comell :DD then dah habes tersengeh-2 dkatt cashier tuu, kitorg pun berjalan menuju ke Delicious :) memang delicious gilaa lahh makanan dkat situu. Kakak aku order sejenis ayam yg tdk diketahui namanye. haha serious pelik gila nme ayam tuu something like microphone. lebih kurang mcm tu la bunyinyee. and aku just order Peanut Butter and Banana Toasted. Makan mmg sampai dah tak muat nak masuk tekak lee ^^ dah tu kitorg makan MkEnan punye Red Velvet. pergghhh ! gila babenggg sedapp, mcm nak pengsann >< tapii sayang gilaa tak boleh habes so kitorg bungkus bawak balik makan dkatt rumah, hee ~ balik je rumah terus merebahkan diri di atas lantai. kahkahkah bukan sebab apee terkejutt dapat sepasang baju Zara :DD Anyway Thankyouu soooo mucchhhh yee Aunty ku sayangg :)
*gamba baju nanti diupload di facebook yeahh!*
*sorry kak Asyikin Syukri. org makan rotii, haha.*

No comments:

Post a Comment