Sunday, March 18, 2012

Back to School

SCHOOL
Six Crazy Hours Of Our Life
yayayaya ramai yang cakap macam tu. heww
ramai yang tak suka sekolah
ramai yang tak suka pergi sekolah
ramai yang tak suka cakap pasal sekolah.
Common la weh, bila school break mula lah update status fb
Rindu la nak sekolah,
rindu nak jumpa cikgu tu cikgu ni ape semua =_=
lumrah kehidupan. hahaha
Aaaa :( besok isnin! Aaaaaaa
k ada rasa happy sedih tak suka teruja. SEMUA sekali lahh
hm pasrah je la kalau tetiba pengetua panggil nama yang tak hantar buku latihan yang lengkap. =_=
can die. can die! boleh mati woo
Mati sebab terlampau M A L U T.T
Ya Allah biarlah besok mood pengetua sangat ceria.
Tenangkanlah hati dia yang suci lagi murni itu ;) 
hm homework semua dah siap. Aaa rasanya takkan kene marah dgn cikgu dlm kelas kot.
Cuma Cuma Cuummaa
S E J A R A H and G E O G R A F I
aku tak buat apa punn! kDIE

Early Birdies ღ

I wake up every evening with a big smile on my face 
And it never feels out of place 
And youre still probably sleeping. hahaha 

Bukak je mata terus lagu ni terlintas difikiran muehmuehmueh :)
pastu gelak sensorang. Giloo 
Selamat Pagi dunia facebook, blog
Start your day with a big smile!
Esok ISNIN. and and korang tahu ape patut buat kan? 
yeah awesome! Assalamualaikum (Y)